مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-05-07اقتصادي

گفت وشنود| صداشو در نیار!


دولت قیمت آرد مصرفی برای تولید ماکارونی را افزایش داده تا از قاچاق آن جلوگیری کند و یارانه ملت به جیب قاچاقچیان و کشورهای خارجی نرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود شنبه 17 اردیبهشت نوشت: گفت: از ماجرای ماکارونی چه خبر؟! گفتم: دولت قیمت آرد مصرفی برای تولید ماکارونی را افزایش داده تا از قاچاق آن جلوگیری کند و یارانه ملت به جیب قاچاقچیان و کشورهای خارجی نرود.

گفت: مردم عادی حق دارند نگران باشند.

کاش دولت درباره شرایط کنونی و مبالغ کلانی که از جیب همین مردم به کیسه قاچاقچیان و کشورهای خارجی سرازیر می شود، برای مردم توضیح بدهد و هزینه جایگزین تعیین کند.

گفتم: مردم عادی حق دارند ولی مدعیان اصلاحات و دولت تدبیر که با بی توجهی نسبت به خودکفایی گندم و برباد دادن 30 میلیارد دلار ارز و 60 تن طلا و گره زدن اقتصاد به برجام و .

عامل اصلی این نارسایی بوده اند نیز به جای پاسخگویی در مقابل بلایی که بر سر اقتصاد کشور آورده اند، حالا دارند برای مشکلی که خودشان باعث و بانی آن بوده اند، اشک تمساح می ریزند! گفت: ولی تمامی اسناد موجود نشان می دهد که منتقدان سیاست های اقتصادی دولت قبل این شرایط را پیش بینی می کردند، ولی مدعیان اصلاحات برای همان سیاست های خفن کف و سوت می زدند و عین خیالشان نبود! گفتم: دز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود| صداشو در نیار!

گفت وشنود| صداشو در نیار!